Örnek Hasta Görüş Bildirim Formu Nasıl Olmalıdır ?
Sağlık Turizmi yaparken hizmet veren kurum ve kuruluşların kişi memnuniyetine önem vermesi kurumun kurumsal yapısını korur. Bu geri dönüşler; istek, şikâyet, öneri şeklinde olabileceği gibi teşekkür amaçlıda olabilir.
Hastalarda görüş alınması, bu kapsamda kişinin kendini değerli hissetmesine neden olurken, kurumunda iç yapısındaki eksiklerin veya aksamaların ortaya çıkmasına yardımcı olur. Görüş bildirimleri sayesinde hizmet veren kuruluşlar bir yandan hasta memnuniyeti konusunda bilgi sahibi olurlar hem de kendi iç yapısındaki gerekli düzenleme ve ihtiyaçları daha kolay fark ederler. Bu nedenle sağlık kuruluşlarının hastalarından geri dönüş alması oldukça faydalı olacaktır.
Örnek Hasta Görüş Bildirim Formuna buradan ulaşabilirsiniz..
Gaye Güllü
Daha Fazlası
Sanal Fuar % 70 Oranında Teşvik Kapsamında
Sağlık Turizminde, Yabancı Dil ve Sağlık Turizmi Uzmanı Yetiştirme Programı Teşvik Kapsamında
Sağlık Turizminde Sağlık Turistlerinin Seyahat ve Komplikasyon Sigortaları Teşvik Kapsamında