25 Ekim 2021

İGEME | İhracat Geliştirme Merkezi

İşimiz ihracat Gücümüz Türkiye. Dün Bugün Yarın Daima

Sağlık Turizm Yurtdışı Pazarlama Danışmanlığı

İGEME: Sağlık Turizm Yurtdışı Pazarlama Danışmanlığı

Sağlık Sektörü; doğası gereği ve yapanların etik değerleri açısından bir işten çok hizmettir. Bu bilinç ile hizmet ihraçtı olarak adlandırılsa da. Bir mal gibi değerlendirilerek ticarileştirildiğinde yapan ve alanın kendi içinde çeliştiği bir iştigal konusudur.

Sağlık turizmi bir tek bu neden ile bile özel olarak değerlendirilmelidir. Sağlığa ilişkin çalışma yapanın sektörü, paydaşları, işbirliği yapacağı aktörleri iyi anlaması gerekir. Bu dili bilmelidir. Bu hukuku bilmelidir. Sağlık turizm pazarlama danışmanlığı bu nedenle düşünülmesi gereken bir iştir.

Bu danışmanlık desteği kapsamında %50
Destek kapsamındadır.

90 günde sağlık turisti garanti sistemimize sizde dahil olun… 

Saha tecrübesi olmayan arkadaşların yaptıkları işi doğru tanımlayamadıklarını görüyoruz. Sizler ağzınız ile kuş tutmayı başardınız biliyoruz. Ama o kuşlar karga bunlar kuğu… Bunun bilincinde olmalıyız. Etik değerler, kurallar, malpraktis, tıbbi dil ve doktorun yaratıcı zekasının önündeki engel değil bir organizatör olmanız gerektiğini bilmelisiniz. 

Sağlık turizm pazarlama danışmanlığı, özel bir alandır. Sadece yüksek entelektüel hizmet gören paydaşlar açısından değil diğer tarafta tam tersi C segment toplumsal seviye ve altı kesimlere ulaşmak için gerekli dili bilmek açısından da ayrışır.

Bize rağmen sağlık turisti geliyor bu ülkeye… Ne yazık ki sürdürülebilir olmaktan uzak ve plansız çalışma ile kendi elimizdeki fırsatları kaçırmak için yarışıyoruz. Sizi de sağlık turizminde başarıya taşımak isteriz. Önce sağlık turizmi konusunda doğru bildiğiniz yanlışlardan kurtulalım. Sonra fırsatları tek tek birlikte değerlendirelim…

Sağlık turizm Teşvik Danışmanlığı; sosyoloji, reklam, dijital dünya, web teknolojisi ve yurt dışı pazarlama bilmeyi zorunlu kılmaktadır.  Tüm bunların dışında tıbbi reklam yasakları ve etik değerleri ve malpraktisi anlamak gerektiriyor.

Yapacağımız çalışmalarda dikkatli olmalısınız. Bu makine parçası satmaya benzemez. İnsanların sağlığına yönelik yönlendirme yapmak sorumluluk ister.

Fıkrada olduğu gibi: Dünyaca ünlü kalp doktorunun arabası bozulmuş ve arabasını tamire götürmüş. Tamirci arabanın kaputunu açmış ve Doktora dönerek:

-Size bi şey soracağım.

Ben ve siz hemen hemen aynı işleri yapıyoruz. Örneğin ben şimdi özenle kaputu açacağım bir bakışta problemin nerede olduğunu anlayacağım, kapakçıkları temizleyeceğim, gerekirse kabloları ve motor yağını değiştireceğim. Hatta çok gerekli ise motoru çıkarıp yerine yenisini takacağım.

Söyler misiniz; siz nasıl oluyor da milyon dolarlar kazanıyorsunuz ama ben meteliğe kurşun sıkıyorum..?

Bunun üzerine Doktor tamircinin kulağına eğilmiş ve şöyle demiş :

– Bunların hepsini motor çalışırken yapabilir misiniz?

Sizde Sağlık Turizm Danışmanlığı yapmadan yada yapıyorum demeden sorun kendi kendinize…

İGEME SAĞLIK TURİZM PAZARLAMA DANIŞMANLIĞI;
Yıllık Hizmet Bedeli 100 Bin TL
  • Analiz
  • Markalaşma
  • Materyal Üretimi
  • Strateji Belirleme
  • Hizmet ve Fiyat analizi
  • Pazar araştırma ve saha belirleme
  • Dijital ve Konvansiyonel Pazarlama
  • Roadshow Organizasyonu
  • CRM altyapısı
  • Database ve Bigdata yaratma
  • Operasyonel Süreçleri Belirleme
  • Negatif soruları pozitife çevirme
  • Devlet Destekleri takibi
  • Akreditasyon
  • Sağlık Turizminde pazarlama planlaması
  • Sağlık Turizminde oparasyonel planlama
  • Sağlık Turizminde ekosistem tanımlama ve strateji geliştirme
  • Sağlık Turizminde 3 parti işbirliği için çalışma 
  • Sağlık Turizminde satış geliştirme

Sağlık Turizminde yapılacakları birlikte yapalım. Saha ve sistem deneyimi olan Türkiye nin en başarılı sağlık Turizm ekibinden size sağlık turizminde başarıya giden mesafeyi kısaltan danışmanlık.
Sağlık Turizm Yönetim Danışmanlığı Aylık 15.000+KDV ve %5 başarı primidir. 

Bu danışmanlık desteği kapsamında %50 destek kapsamındadır.
90 günde sağlık turisti garanti sistemimize sizde dahil olun… 

Sağlık Turizminde Türkiye 

Sağlık Turizmini Kimler Yapabilir? 

Sağlık Turizmine Türkiye, Kurumsal Yaklaşıyor mu?

Sağlık Turizmin de Gelecek Öngörüleri

Türkiye ye Sağlık Turisti Hangi Ülkeden Geliyor?

Sağlık Turizmi hedef pazar neresi olmalıdır?

Sağlık Turizmi eko sistemi, paydaşları kimlerdir?

Sağlık Turizminde Türkiye de nerelere hasta getirilir?

Çağdaş Sağlık Turizm Vizyonu Nasıl Olmalıdır?

Sağlık turizmi akreditasyonu nedir?

Sağlık Turizm Pazarlaması Nedir Nasıl Yapılır

Sağlık turizminin Türkiye de algısı nedir?

Konuşmaya Başla